15 Ağustos 2010

.panik anı, sol koluma yara bandı*

Gözlerimi kolumdaki serum yolundan kaldırıp, ‘Sen neyden buradasın hacı?’ diye soruyorum.



‘eroin.’



‘geçmiş olsun, işin zormuş.’



‘Sen?’



‘Boktan boktan şeyler işte… ama mazide kaldı hepsi.’



‘Sana da geçmiş olsun birader. O dün gelen kız, kız arkadaşın mıydı?’



‘Hayır, sanmıyorum. Bir arkadaşımdı.’



‘Bacım olsun, çok güzel kız.’



‘Eyvallah da kapatalım derin mevzuları...’



‘Selamın aleyküm babalar, napıyonuz?’



‘Çekirdek çitliyoruz moruk, başka napıcaz amına kodumun yerinde.’



‘İyidir iyidir çekirdek.’



‘Aleyküm selam kardeşim.”



‘Üst katta lavuğun biri krize bağlamış gene, yatağa bağlamışlar 2 saattir deli gibi bağırıyor. Altına sıçmış kamil…’



‘Eroin adamı sıçırtır, taşa düşen başa düşer, kokain parayı bitirir, alkol yuva yıkar, ottur günahı yoktur… başka ne vardı lan?’



‘ha ha ha! ne enteresan adamsın lan sen.’



‘beni geç de çekirdek çitle moruk.’



‘sen neyden yatıyorsun kardeşim?’



‘Tiner, ex, taş, kokain, alkol… Ne bulsam içiyordum ben. 19 senedir… bi eroine bulaşmadım şükür.’



‘kolundaki kesikler de sağlammış… dövmeler bile kapatmamış lan… Hayatımda böyle derin façalar görmedim valla.’



‘bunlar bişey değil, aha göğsümdekilere bak.’



‘vay anasını… maşallah… ben içeri kaçıyorum beyler, ilaç alıcam… görüşürüz…’



‘görüşürüz birader…’



‘oha amına koyim paramparça yapmışsın lan göğsünü. ne yaptın oğlum lan kendin kör bıçakla ameliyat mı ettin?’



‘yaptık işte Alican. Polisler zorladı kendimi doğradım, kız bastı gitti yine doğradım, kafayı güzel yaptım doğradım, kafam attı doğradım. Bunların çoğu bıçak izi… Neyse, al bi sigara yak.’



‘yok moruk, saol yeni attım. Ver ama amına koyim kulak arkası yapayım, uzatılan sigara geri çevrilmez.’



‘aynen.’



‘Ben de kollarımdaki X’leri faça sanıyodum… Serum aldın mı?’



‘yok amına koyim bana vermediler bugün. Biz belediyeden geliyoz ya kısıyolar ilacı.’



‘ibneler lan bunlar. hem ibneler hem de kapitalistler.’



‘napıcaksın birader, elimiz mahkum götümüz gardiyan, ne ilaç verseler yutuyoruz, vermeyince de yatıyoruz..’



‘olsun tedavi ediyolar sonuçta.’



‘evet, ediyolar.’



‘moruk sana ne zaman baksam Chopper filmindeki Eric Bana’yı hatırlıyorum lan.’



‘o kim lan?’



‘Kasap diye bi film. Orda da vardı senin gibi bi manyak bi lavuk tam arızaydı. O kendini doğramıyodu ama sikine göre cinayet işliyordu.’



‘benim kadar arıza olamaz birader, ayık ol.’



‘Ayığım kardeşim… Hem de hiç olmadığım kadar ayığım.’



Sonra kolumdaki serum deliğine bakıyorum…








*Sansar Salvo- Panik Anı ft. Fuat Ergin, Sadat X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder